مزایا و تفاوت های پکیج کامپوزیت نسبت به پکیج ها ی دیگر

1-پکیج کامپوزیت FRP  دارای قابلیت نصب دفنی و سطحی می باشد. برخلاف پکیج های کاروگیت پلی اتیلنی که نصب آن با الزام به مدفون سازی پکیج مواجه خواهد بود.

2- کیفیت متریال در سازه های کامپوزیت نسبت به سازه فلزی و کاروگیت پلی اتیلن در رده ی بسیار بالاتری قرار دارد. از جمله استقامت در مقابل فشار های مثبت و منفی و نیز عدم ایجاد زنگ زدگی و پوسدگی با توجه به رطوبت  بالا و بارش های باران در منطقه.

3-امکان استفاده از روشهای نوین تصفیه فاضلاب. در این سیستم با توجه به شرایط و مراحل تولید امکان بکار گیری بهترین  و بروزترین روش های متداول در صنعت تصفیه فاضلاب از جمله روش رشد چسبیده و روش  A2O وجود دارد که در سایر گزینه ها یا این امکان مطلقا موجود نیست و یا با ضرایب پایینتر امکان بهره مندی موجود می باشد.

4- با توجه به کاربرد روش ها و فرآیند های مدرن تصفیه فاضلاب در  این سیستم، این امر امکان کاسته شدن از حجم خالص سیستم و در نتیجه اشغال فضای کمتر و بهره وری بالاتر را مهیا نموده است.

5- نقل و انتقال آسان: از مزایای دیگر پکیج کامپوزیت می توان به پرتابل بودن سیستم بدون هیچگونه نگرانی و مشکلی اشاره نمود.

6- وزن پایین: این پکیج به نسبت دیگر دوستان خود از قبیل سازه های بتنی و فلزی از وزن پایینتری برخوردار می باشد که این مهم در شرایط و نحوه استقرار و جابجبایی آن در شرایط مختلف آب و هوایی و … و موجب جلوگیری از رانش زمین و تغییر شکل آن می گردد.

7- کیفیت نمای ظاهری: از آنجا که تصفیه فاضلاب در مناطق مسکونی بخصوص در مجتمع های مسکونی بزرگ بسیار با اهمیت و چشمگیر است، توجه به نکات بصری نیز میتواند از بروز چالش ها و حاشیه ها جلوگیری کند و فضای اطمینان بخشی را برای ساکنین مجموعه به ارمغان آورد.