پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی چیست؟

 پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی

آب مصرفی روزانه که توسط انسان ها به چرخه طبیعی باز می گردد، فاضلاب انسانی یا بهداستی نامیده می شود.

تصفیه فاضلاب بهداشتی برای نابودی آلودگی، طراحی و تولید می شوند. بیشتر آب مورد استفاده در جوامع شهری و روستایی به فاضلاب تبدیل شده است .
این فاضلاب حاوی مواد آلی، چربی، ذرات جامد و… است که قبل از تخلیه به طبیعت باید تحت تصفیه قرار گیرد.

بهترین روش های تصفیه در فاضلاب بهداشتی عبارتند از : بیولوژیکی، حاوی هوازی و بی هوازی

است.
از بین بردن مواد جامد معلق در فاضلاب بهداستی با روش های فیزیکی و جداسازی چربی و پس از آن استفاده از واحد هوادهی و ته نشینی بیشترین نوع تصفیه است. با استفاده از پکیج های تصفیه فاضلاب بهداشتی صدرآب می توان از فاضلاب برای آبیاری و تخلیه در رودخانه ها و دریاها استفاده کرد.
ما می توانیم فاضلاب بهداشتی یا شهری را از نظر ترکیب فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی در سه گروه قوی، متوسط و ضعیف طبقه بندی کنیم.

روش کار پکیج های تصفیه فاضلاب بهداشتی

پساب پس از عبور از آشغالگیر مواد جامد معلق از فاضلاب جدا می شود سپس فاضلاب وارد حوضچه های متعادل ساز می شود تا جریان آرام و ثابت شود.
سپس فاضلاب وارد مخازن (حوضچه) هوادهی جهت حذف مواد آلی توسط لجن می شود و در نهایت فاضلاب وارد حوضچه ته نشینی می شود تا کل مواد ته نشین شوند. در حوضچه ته نشینی معمولا پمپ های ایرلیفتی قرارداده می شوند تا لجن ته نشین شده به حوضچه هوادهی برگشت داده شود.
در آخر هم فاضلاب برای گندزدایی و ضدعفونی شدن و حذف تمام عوامل بیماری زا بطورمعمول کلرزنی می شود
اما در برخی از تصفیه خانه ها از ازن و UV نیز استفاده می شود. فاضلاب تصفیه شده تخلیه می گردد.

شرکت صدرآب تصفیه فاضلاب جوامع شهری و روستایی از طریق سازه ها و پکیج های فلزی، بتنی، فایبرگلاسی و پلی اتیلنی طراحی، ساخته، نصب و اجرا می شود.
شرکت صدرآب مجری انواع پکیج های تصفیه فاضلاب بهداشتی در ابعاد مختلف می باشد.

ویژگی های پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی

  • مقرون بصرفه
  • مقاوم در برابر سایش و خوردگی
  • نیاز به فضای کم جهت نصب
  • حمل و نقل آسان
  • بیشترین بازده در تصفیه
  • و…

کاربرد پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی

  • هتل
  • مناطق مسکونی بطور مثال شهرک های مسکونی
  • پایگاه های نظامی و زندان ها
  • مجتمع های اداری و تفریحی
  • بیمارستان
  • رستوران ها
  • و…

 

قیمت پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی

پارامترهای زیادی برروی قیمت گذاری دستگاه های تصفیه فاضلاب موثر هستند که در زیر به چند مورد اشاره خواهیم کرد:

– کیفیت فاضلاب ورودی و دبی فاضلاب ورودی
– نوع فرآیند مورد نیاز برای پکیج های تصفیه فاضلاب : برای مثال استفاده از روش MBR نسبت به روش های هوازی قیمت بالاتری دارد و یا فرآیند MBBR به دلیل کاهش ابعاد مخزن هوادهی هزینه ساخت پایین تری نسبت به فرآیند EAAS دارد.
– دبی آب و ابعاد مخزن : هرچه دبی آب بالاتر باشد ابعاد مخزن بیشتر شده و قیمت نیز افزایش می یابد.
– پساب خروجی: هرچه کیفیت پساب خروجی بهتر باشد قیمت افزایش می یابد و فرآیندها و تجهیزات بیشتری نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
– تجهیزات الکترومکانیکال: تجهیزات مورد استفاده در پکیج های تصفیه فاضلاب از قبیل بلوئر، پمپ، دیفیوزر، ورق آهن، پروفیل ها، تجهیزات داخلی تابلو برق و غیره و برندهای مورد استفاده در تعین قیمت نهایی موثر می باشد.
قیمت پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی به عوامل و شرایط و نیازهای افراد بستگی دارد. بنابراین ضروری است که قبل از تصمیم گیری با کارشناسان شرکت صدرآب مشورت کنید تا اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار بدهند.

خرید پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی:

تجربه ی ما نشان داده شده است که شرکت ها و مجموعه ها برای خرید تجهیزات و تاسیسات فنی و تخصصی که برای پکیج های تصفیه فاضلاب مورد نیاز است به دلیل اطلاعات ناقص و بازار مکاره ای که نتنها در ایران بلکه در جهان وجود دارد مستاصل مانده اند.
شما می توانید هم اکنون با واحد فنی و مهندسی شرکت صدرآب تماس بگیرید و از خدمات فنی و مهندسی برخوردار شوید و نهایتا در صورت پذیرش و اعتماد به مجموعه ما نسبت به خرید پکیج تصفیه فاضلاب اقدام نمائید.

پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی برای از بین بردن آلودگی، طراحی شده .این فاضلاب حاوی مواد آلی،چربی و... است که قبل از تخلیه به طبیعت باید تصفیه شود.

 

 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه ها غیر فعالند