چگونه می توانید یک بلوئر مناسب برای تصفیه خانه انتخاب کنید؟

بلوئر مناسب تصفیه خانه

بلوئرها گاهی اوقات می تواند یک قطعه کم ارزش در هنگام تصفیه فاضلاب باشد. اگر یک اپراتور یا مهندس تصفیه فاضلاب هستید، مهم است که بلوئر مناسب را برای تصفیه خانه خود انتخاب و نصب کنید. اول از همه، مهم این است که بدانید چرا بلوئر برای تصفیه فاضلاب مورد نیاز است؟

از بلوئرها به طور معمول برای هوادهی (لجن فعال) و ترویج هضم هوازی استفاده می شود.

بلوئر مناسب تصفیه خانه: اگر یک اپراتور یا مهندس تصفیه فاضلاب هستید، مهم است که بلوئر مناسب را برای تصفیه خانه خود انتخاب و نصب کنید.

 

انواع بلوئرها

سه نوع بلوئر وجود دارد: جابه جایی مثبت(positive displacement lobe)، گریز از مرکز(centrifugal) و راندمان بالا(high efficiency)

بلوئر جابه جایی مثبت یکی از ساده ترین نوع بلوئر می باشد. این نوع از بلوئرها معمولا برای تصفیه خانه ها با حجم فاضلاب کم(دبی پایین) مورد استفاده قرار می گیرند. میزان خروجی و فشار آن ها مستقیما با سرعتی که شما تعیین می کنید کنترل می شود.

از بلوئرهای گریز از مرکز در تصفیه خانه ها با حج فاضلاب متوسط و یا بزرگ استفاده می شود. این نوع بلوئرها معمولا با سرعت ثابتی کار می کنند، اما می توانید با تغییر شیر ورودی به بلوئر، جریان هوا را تغییر دهید.

بلوئرهای راندمان بالا برای تصفیه خانه هایی که به حجم بالایی از هوا نیاز دارند کاربرد دارد. در این نوع از بلوئر از یاتاقان های مغناطیسی استفاده می شود که آن را بسیار کارآمد می کند.

بلوئر مناسب تصفیه خانه: اگر یک اپراتور یا مهندس تصفیه فاضلاب هستید، مهم است که بلوئر مناسب را برای تصفیه خانه خود انتخاب و نصب کنید.

 

اندازه بلوئر

اندازه بلوئر توسط متغیرهای زیادی تعیین می شود. شما باید بار، جریان، تنظیمات مخزن، عمق مخزن و کاربرد تصفیه خانه را در نظر بگیرید.

انتخاب یک بلوئر مناسب باعث افزایش راندمان تصفیه و همچنین صرف انرژی کمتری می شود. بلوئر ها حتما باید مطابق با دبی فاضلاب و کاربرد شما انتخاب شود. بلوئرها دستگاه های هستند که هرماه نیاز به بررسی دارند، پس باید از آن ها بدرستی استفاده کرد.

 

امتیاز دهید post

دیدگاه ها غیر فعالند