فروش محلول ضد عفونی کننده (SEPTAMOL (Disinfectant Solution

محلول ضدعفونی کننده سپتامول یکی از تولیدات شرکت پالایش صدرآب کاسپین در واحد  تولید مواد شیمیایی می باشد. این محلول با خاصیت ضدعفونی کنندگی بالایی که دارد باعث از بین رفتن ویروس، باکتری و قارچ ها بر روی انواع سطوح می شود. 

بدلیل افزایش روزافزون ویروس کرونا در جهان استفاده از محلول و مواد ضدعفونی کننده بیش از پیش مورد مصرف قرار می گیرد اما باید توجه داشت که بسیاری از مواد و محلول های ضدعفونی کننده موجود در بازار باعث از بین رفتن مقداری از ویروس ها و باکتری ها می شوند در حالی که سپتامول باعث از بین رفتن تمامی ویروس (کرونا) و باکتری ها می شود، این محصول را می توان با آب نیز رقیق کرد. محصول رقیق شده تمامی خصوصیات آنتی باکتریال را دارا می باشد، این محلول بر پایه ی پراستیک اسید تولید گردیده است سپتامول به عنوان ماده ی ضدعفونی کننده دارای تاییده ی FDA( سازمان غذا و دارو ) می باشد.

محلول ضد عفونی کننده

محلول ضد عفونی کننده

محلول ضد عفونی کننده

مورد مصرف محلول ضدعفونی کننده SEPTAMOL (کاربرد)

  • کلیه سطوح اعم از منازل، هتل ها، بیمارستان ها، مطب، ادارات، استخرها، کارخانجات، صنایع مختلف، شیرینی پزی ها، مغازه ها، پاساژها، سالن های اجتماعات و….
  • تجهیزات پزشکی، بیمارستانی، صنعتی، اداری، کارخانجات و…..
  • ضدعفونی کردن میوه، سبزیجات و البسه

مقدار و روش مصرف محلول ضدعفونی کننده SEPTAMOL

  • محلول در شرایط بحرانی یا پرخطر جهت تاثیر سریع آماده استفاده می باشد.
  • در شرایط عادی می توانید یک پیمانه از محلول را با یک پیمانه آب رقیق کنید و بصورت اسپری و یا روش های دیگر استفاده نمایید.
  • محلول پس از استفاده نیاز به آبکشی ندارد.
امتیاز دهید post

دیدگاه ها غیر فعالند